GLASORASpojenie funkcie a estetiky skla

Odvetvie

Energy & Industrial

Služby

Naming, Logo design, Brand Strategy, Brand Identity, Web Design & Development, Social Media, Video production

Slovenskému lídrovi v sklárskom priemysle sme vytvorili nový naming, vizuálnu identitu a brand stratégiu.

Značka GLASORA si na trhu buduje silné postavenie už viac ako 30 rokov. Špecialista na výrobu špičkových izolačných skiel pre okná, dvere a fasády spája skúsenosti a kvalitu, vďaka čomu mení stavby na objekty s vysokou funkčnou i estetickou hodnotou. Spoločnosť, kedysi prezentovaná pod menami Nitrasklo a Glass Solutions, si žiadala výraznú transformáciu. Dôvodom pre zmenu bolo oslobodiť sa od geografických a segmentových obmedzení, no zároveň si zachovať svoje stabilné postavenie v odvetví.

Pôsobnosť v segmente, dostatočná flexibilita a právna ochrana naprieč celou Európou. To bol nosný základ, na ktorom sme postavili nový naming. Názov je spojením slov GLAS (sklo) a ORA (vrchol, hrana). Symbolizuje vrcholné majstrovstvo sklárskeho umenia, kvalitu a čistotu, ktoré sú pre značku charakteristické. A hoci v sebe ukrýva sklo rovnako ako prvotné označenie Nitrasklo, jeho anglicizovaná podoba mu rozväzuje miestnu i odvetvovú bariéru.

Vďaka realizácii discovery workshopu sme dokázali porozumieť nielen tomu, čo značka predstavuje, ale aj aké má ciele, hodnoty a firemnú kultúru. Na základe získaných informácií sme zadefinovali jasnú brand ideu, pozicioning, víziu, misiu i poslanie. Zistili sme, že je to práve spojenie, v ktorom pramení základ hodnôt  tejto unikátnej značky. Tak, ako vrchol spája dve či viacero strán, sklo spája dva svety. Interiér s exteriérom, funkčnosť s estetikou, poctivé remeslo s inováciami.

Nová, jasná vizuálna identita, s ktorou značka vstupuje na trh, vyjadruje vášeň pre tvorbu produktov postavených na kvalite, skúsenostiach a neustálom posúvaní hraníc. Pri jej tvorbe sme sa neinšpirovali ničím iným, ako sklom. Kľúčovým prvkom je logo pozostávajúce z výrazného symbolu G, ktorý odkazuje na vrchol funkčnosti a estetiky skla, a svojou konštrukciou je ľahko aplikovateľné na akýkoľvek povrch – embos, debos či vyšitie. Dopĺňa ho minimalistická typografia a monochromatická farebnosť, ktorá značke dodáva prémiový charakter.

Vývoj značky GLASORA sa naplno prejavil aj vo všetkých komunikačných touchpointoch. Pri príprave marketingových výstupov sme dbali na konzervatívnu farebnosť, minimalistickú typografiu a dôkladný výber fotografií. Pôsobivé vizuály a variabilný dizajn sa dotkli billboardov, citylightov, tlačovín aj pracovného oblečenia. Naše aktivity sme rozšírili aj o PR a tvorbu obsahu na sociálnych sieťach.Tie sú v dnešnej dobe dôležitou komunikačnou platformou aj pre B2B orientované značky, ktoré chcú dynamicky napredovať. Nechýba ani návrh interaktívneho webu, ktorý ďalej posilní pozíciu značky.

VIAC INFORMÁCIÍ