KLIMAKBringing life inside

Odvetvie

Energy & Industrial

Služby

Audit & Analysis, Photo & Video Production, Logo design, Brand Strategy, Brand Identity, Web Design & Development, Social Media, Employer Branding

Po viac ako 30 rokoch KLIMAK mení svoju tvár. Privítajte novú éru komfortného prostredia.

Pre nášho dlhoročného klienta KLIMAK, slovenského lídra na trhu s technickým zabezpečením budov, sme zrealizovali kompletný rebranding. Zadefinovali sme stratégiu, charakter a tonalitu komunikácie, navrhli brand ideu a tagline, upravili architektúru značky a vytvorili novú vizuálnu identitu, ktorá kráča s dobou.

Silné základy, ešte silnejšia budúcnosť

Od roku 1993 KLIMAK buduje svoje renomé na kvalite, odbornosti a špičkovom prístupe. Z malej rodinnej firmy vyrástol líder v oblasti vzduchotechniky a TZB profesií, a stal sa symbolom spoľahlivosti na slovenskom trhu.

Po viac ako troch desaťročiach však nastal čas na zmenu, ktorá prinesie jednotný jazyk komunikácie medzi jednotlivými subbrandmi značky, interne aj externe. Evolúciu, ktorá posilní pozíciu značky doma aj v zahraničí. Spojili sme sily a spoločne začali formovať novú kapitolu. Odvážnejšiu, modernejšiu a pripravenú na nové začiatky!

Nová éra komfortného prostredia

Rebranding spoločnosti KLIMAK je viac než len vizuálnou transformáciou. Je strategickým krokom k prehľadnejšej štruktúre, modernej komunikácii a jasnejšiemu vnímaniu. Pri jeho tvorbe sme sa odrazili od discovery workshopu, ktorý sa stal nosným pilierom pre hlbšie pochopenie značky. Prostredníctvom hĺbkových rozhovorov s vedením a fokusových skupín so zamestnancami sme prenikli do firemnej kultúry, hodnotového nastavenia a autentického vnímania značky zvnútra.

Hľadali sme odpoveď na otázku, čo KLIMAK znamená pre tých, ktorí ho tvoria, aby sme jeho identitu posunuli ešte ďalej. Zároveň sme sa opierali o jasnú víziu klienta – byť nielen technologickým inovátorom, ale aj firmou, ktorá inšpiruje, rastie, dbá na životné prostredie a dáva priestor svojim ľuďom.

Život ako esencia rebrandingu

Komfortné prostredie nie je samozrejmosť. Je to kľúčový aspekt, ktorý má priamy vplyv na náš každodenný život. Pri tvorbe brand idey sme sa zamerali na to, aby KLIMAK túto podstatu reflektoval. Rozhodli sme sa pre brand tagline, ktorý danú filozofiu stelesňuje a zároveň hovorí o tom, že každý priestor, do ktorého KLIMAK vstúpi, ožije z pohľadu komfortu i vnútornej harmónie. A práve to vystihuje slogan “Bringing life inside!”

Inovatívna funkčnosť s ľudským prístupom

Vizuálna identita, s ktorou KLIMAK vstupuje do novej éry, reflektuje zrelosť, inovatívny prístup a ambície stále napredovať. Spája technickú precíznosť s moderným a dynamickým prístupom, čím odráža hodnoty firmy a jej záväzok k inováciám. A hoci sme každý prvok dizajnu navrhli s dôrazom na funkcionalitu, čistotu a profesionalitu, značka si stále zachováva svoj ľudský rozmer.

Dizajn, ktorý formuje pokrok

Odvážna farebná paleta a typografia vytvára harmonický systém, ktorý komunikuje stabilitu, spoľahlivosť a technologický posun. Dominantným prvkom novej vizuálnej identity je “Synairgy” tvar – jedinečný grafický prvok prepájajúci prirodzený tvar kruhu a technický tvar šesťuholníka.
Toto spojenie vytvára unikátny vizuálny element, ktorý harmonizuje vnútorné a vonkajšie aspekty identity značky. Prepracovaný ikonset naopak kombinuje plné gradientové tvary s linkami. Vizuálne zosúlaďuje komunikáciu a podporuje konzistentnosť v rámci firemných aj employer branding materiálov.

Značka, ktorá žije

Nová stratégia a identita značky zosobňuje vášeň pre inovatívne riešenia. Spája technológiu a komfort, s ktorými ožíva každý priestor. Rebrandingom KLIMAK vstupuje do novej éry. Sebavedomejší, dynamickejší a pripravený čeliť výzvam budúcnosti.

VIAC INFORMÁCIÍ

“Tím brandingovej agentúry GALTON Brands sú profíci vo svojom odbore. Oceňujem ich analytický prístup a schopnosť uchopiť našu značku komplexne a s dôrazom na detail. Komunikácia bola otvorená a rýchla. Výsledná stratégia značky, brand idea aj vizuálna identita sú moderné, originálne a dobre použiteľné naprieč všetkými kanálmi.”

Peter Ciglan Marketing Manager