SEDIN ApartmentsPrémiové bývanie na domácom ihrisku
Odvetvie
Places & Real Estate
Služby
Brand Strategy, Brand Identity, Web Design & Development, Audit & Analysis
Pre developerský projekt SEDIN Apartments sme pripravovali kreatívny koncept, vizuálnu identitu, logo, dizajn manuál a podklady pre prezentáciu projektu a modernú webstránku.
SEDIN Apartments predstavujú exkluzívny projekt nachádzajúci sa v súkromnom slnečnom areáli golfového ihriska s jazerom. Tento projekt sa vyznačuje jedinečnou architektúrou a vysokým štandardom bývania. Okrem toho ponúka množstvo výhod a príležitostí pre svojich klientov, akými sú napr. rozmanité služby vrátane reštaurácie či široká ponuka športových aktivít.
Bývanie na domácom ihrisku
Projekt SEDIN Apartments je navrhnutý tak, aby ponúkal komplexné a luxusné bývanie s dôrazom na golfové (aj iné športové) vyžitie, relaxáciu a vysoký štandard služieb. Touto ponukou sa snaží naplniť očakávania a požiadavky klientov, ktorí hľadajú exkluzívne bývanie v spojení s kvalitným životným štýlom.
Ako však prepojiť športovú terminológiu s rekreačným bývaním a dostať do komunikácie nového developerského projektu pocit pokoja a skutočnej domáckej atmosféry? V nami navrhovanej komunikačnej idei staviame zaužívanú športovú frázu do úplne novej polohy, a tým sa jednoznačne prihovárame primárnej cieľovej skupiny golfistov. Publiku ukazujeme, aké je to využiť výhody hry a bývania na skutočnom domácom ihrisku.
Vizualita, ktorá určuje hru
Komunikačnú ideu sme podporili aj vytvorením atraktívnej a funkčnej vizuality. Logo projektu motivicky nadväzuje na logo golfového rezortu Sedin Golf Resort, no odlišuje sa miernou zmenou typografie a doplnením identifikačného taglinu „APARTMENTS“. Základným fontom je Switzer v rezoch Regular a SemiBold, sekundárny font predstavuje Arial a jeho rezy.
Pre zachovanie dizajnovej variability a schopnosti adaptovať branding na široké spektrum komunikačných prostriedkov sú využívané rôzne odtiene farieb základného a doplnkového variantu White, Platinum, Silver a Midnight.
Ikony pre ikonický projekt
Pri tvorbe konzistentného vzhľadu a komunikácie značky SEDIN Apartments zohrávajú dôležitú úlohu i na mieru pripravené ikony. Pomáhajú publiku rýchlo porozumieť rôznym kontextom, témam či informáciám a ľahko sa v nich zorientovať. Ikon set projektu tvoria minimalistické líniové ikony, ktorých jednoduchý dizajn a presné proporcie prispievajú k jednoznačnosti a konzistentnosti vizuality vo všetkých jej aplikáciách. Univerzálny charakter ikon umožňuje ich efektívne využitie v rôznych kontextoch komunikácie.
Každý (ever)green potrebuje dizajn manuál
Navrhnutú vizualitu sme zhmotnili do podoby prehľadného brandbooku, vďaka ktorému bude môcť značka SEDIN Apartments konzistentne komunikovať na všetkých touchpointoch v online i offline prostredí. Definuje elementy značky, logo, farebnosť, typografiu, ikony a vzhľad vizuálov. Súčasne ponúka náhľad na aplikáciu vizuálnej identity v podobe brožúry, vizitiek, hlavičkového papiera, obálok, e-mail banera, rollupov a iných.
Touchpointy, s ktorými značka vyhráva
Súčasťou nášho návrhu bola aj prezentácia zadefinovanej vizuality v podobe rôznych offline a online touchpointov. Vytvorili sme sériu tlačovín, prezentačného merchu aj out-of-home komunikátov, ktorými sa značka bude môcť priblížiť cieľovému publiku a osloviť ho. Samozrejme, nechýbal ani návrh kreatívnych príspevkov na sociálne siete.
Webstránka, ktorá to odpáli
Webstránka projektu SEDIN Apartments má za cieľ pôsobiť nielen funkčne, ale aj vizuálne atraktívne. Cieľom je poskytnúť návštevníkom podrobné informácie o apartmánoch vrátane ich vybavenia, možnostiach v okolí a dostupných službách, čím vzbudzujeme záujem o kúpu nehnuteľnosti v tomto vyhľadávanom golfovom rezorte.
Bývanie na prvé počutie
Súčasťou komunikačného konceptu bol i kreatívny návrh audio spotu a platenej podpory v podcastovej sérii PÁR POD PAR, ktorá je špecificky zameraná na skupinu golfistov. Využiť však možno aj iné tematické podcasty, v ktorých predpokladáme prítomnosť našej cieľovej skupiny – napr. Index, Podnicast, HN podcast či Forbes.