ZicherHodnota vyjadrená
v priestore a čase

Odvetvie

Places & Real Estate

Služby

Brand Identity, Web Design & Development, Audit & Analysis, Brand Strategy

Pre ZICHER, rezidenčný projekt z dielne investičnej skupiny IPROM v centre Martina, sme zadefinovali stratégiu značky, navrhli brand ideu spolu s novou vizuálnou identitou a pokryli kompletný dizajn a development webstránky.

ZICHER je bývanie, ktoré sadne v každom čase. Sculptulárne dielo, ktoré dokazuje, že inovácie a nové pohľady idú ruka v ruke s pevnou istotou. Miesto, kde sa stretáva výnimočná lokalita, inteligentná investícia a progresívna architektúra. Rešpektujúc princíp mobility prináša myšlienku 15-minútového mesta aj za hranice Bratislavy.

Discovery workshop nám umožnil porozumieť značke do hĺbky a spolu s komplexnejším pohľadom nás doviedol k návrhu stratégie a definovaniu atraktívnej idey brandu. A hoci to bola nová perspektíva, ktorá nás sprevádzala celým procesom, odpoveď na otázku tkvela celý čas v principiálnej istote, na ktorej ZICHER stavia od začiatku.

Je ňou kľúčová veličina, ktorá má moc nad všetkým – čas. Aspekt, ktorý ovplyvňuje naše konania, motivácie, rozhodnutia a v spojení s priestorom objektivizuje aj tak osobnú vec, akou je dizajn. ZICHER je premyslený koncept. Redefinuje mestský životný štýl a s modelom 15-minútového mesta neovplyvňuje len každodenný komfort. Odráža aj efektívnosť a funkčnosť – zvnútra i navonok.

Vizuálna identita ZICHERU je ako architektúra projektu inšpirovaná filozofiou prísneho švajčiarskeho minimalizmu a klasického racionalizmu. Vyžaruje kvalitu a nadčasovosť. Kľúčový prvok tvorí logo s piktogramom, ktorý zobrazuje raster, základný element funkcionalistickej architektúry v čo najväčšej miere zúžený na podobu projektu.

Logotyp je doplnený o modernú, minimalistickú, bezpätkovú typografiu, ktorá vyjadruje prístup k racionalizmu a nadčasovosti. Sofistikovaná farebná paleta pozostáva z tlmeného farebného spektra. V kombinácii s neutrálnymi farbami reflektuje samotnú vizuálnu podobu interiérovej schémy ZICHERU a spája dva svety – prírodu a moderný urbanizmus.

Po príprave stratégie, idey a vizuálnej identity sme sa zamerali na návrh a realizáciu exkluzívnej webstránky. Jej premyslený dizajn stavia na (r)evolučnom prístupe k prezentácii bytov, ktorý reflektuje očakávania a hodnoty budúcich majiteľov. Kľúčovým prvkom je inovatívny cenník, ktorý prináša nadčasový systém výberu bytu a plne sa prispôsobuje individuálnym preferenciám. Vďaka nemu sa proces stáva intuitívnym a pohodlným. Rovnako jednoduchým, ako výber oblečenia v obľúbenom lifestylovom e-shope.

Po spustení webstránky sme plynule nadviazali na aktivity smerujúce k budovaniu silného pozicioningu značky na trhu. Premysleli sme dôkladnú stratégiu komunikácie na sociálnych sieťach, navrhli digitálne aj offlinové touchpointy a odštartovali proaktívne PR aktivity zamerané na budovanie dlhodobých, vzájomne prosperujúcich vzťahov.

Vytvorili sme značku s pevnou identitou, ktorá prináša hodnotu v každom čase. ZICHER totiž nie je len projekt. Je víziou moderného mestského bývania, ktoré spája estetiku s funkčnosťou a inováciami. S jasnou stratégiou a premyslenou komunikáciou formuje nový štandard bývania pre tých, ktorí hľadajú istotu aj perspektívny domov.

VIAC INFORMÁCIÍ