BUBBLEMANIASippin' & Poppin'

Odvetvie

Consumer Goods & Retail

Služby

Brand Strategy, Brand Identity, Packaging, Web Design

Spoločnosť Bubblemania nás požiadala o vytvorenie dlhodobej komunikačnej stratégie, návrh nového loga a atraktívnej vizuálnej identity.

BubbleMania patrí medzi popredných európskych distribútorov obľúbeného nápoja bubble tea. V úvode spolupráce sme absolvovali viaceré workshopy so stakeholdermi spoločnosti, aby sme získali čo možno najplastickejší pohľad na to, čo značka Bubblemania predstavuje a kam by sme ju v mysliach publika chceli dostať. Na základe workshopov a následnej analýzy dát sa nám podarilo odhaliť slabé a silné stránky značky, hlavné konkurenčné výhody, ale aj vnímaný a želaný pozicioning.

Zo získaných zdrojov vyplynulo, že značka Bubblemania má oslovovať najmä mladšie publikum a apelovať na prirodzenú hravosť, zábavu a pocit slobody. Zároveň chce neustále rozširovať portfólio svojich produktov a penetrovať nielen zahraničné trhy, ale aj nové segmenty. Chce byť vnímaná ako akceptovaný hráč na trhu s jasne rozpoznateľným brandom, okolo ktorého sa sústredí cielene budovaná komunita mladých ľudí. Vychádzajúc z týchto zistení sme sformulovali víziu, misiu, poslanie a hodnoty značky Bubblemania, ktoré ju budú dlhodobo definovať a zabezpečovať jej konzistentné strategické smerovanie.

Vytvorili sme kreatívny koncept komunikácie, ktorý novú stratégiu značky Bubblemania uvedie do života. Naším cieľom bolo vymyslieť ideu, ktorá u cieľovej skupiny zaženie často prítomný pocit nudy, podnieti k hravosti a naplní ich prirodzenú túžbu byť za každých okolností cool. Hero produkt – bublinkový čaj s tapiokovými guľôčkami rôznych príchutí – sme preto postavili do roviny nekompromisného zabijaka nudy. Ten vyzýva k jasnej akcii „sippin´& poppin”, teda k vychutnaniu si obľúbeného „praskajúceho” nápoja. Využitý slang nám umožnil prihovoriť sa cieľovej skupine mladých autentickejšie, čím sme zabezpečili vyššiu mieru akceptácie kreatívy.

Navrhnutú ideu sme zhmotnili do podoby jasne odčitateľnej vizuálnej identity, ktorá bude pre zoomerov nielen rozpoznateľná, ale aj dostatočne štýlová a atraktívna. Súčasťou identity je aj na mieru pripravený ikonset. Nastavenú stratégiu značky, novú vizuálnu identitu, ako aj pravidlá jej používania, sme ukotvili do praktického brandbooku. Pomocou neho bude môcť značka Bubblemania vytvárať koordinované strategické rozhodnutia a komunikovať tak, aby bola zabezpečená jej dlhodobá konzistentnosť.

Bubblemania je lifestyle. A ten chceme do života mladých dostať aj cez atraktívny merch. Trendy tričká, mikiny, čiapky, ponožky, nálepky, poháre či praktické gumáky na letné festivaly predstavujú „must-have starterpack” každého, kto nemá rád nudu a túži si užívať každý okamih svojej nespútanej mladosti a slobody. Súčasťou návrhu novej vizuality je aj dizajn etikiet a obalov pre existujúce i nové produkty, ktorými má značka Bubblemania v pláne dlhodobo rozširovať svoje portfólio.

VIAC INFORMÁCIÍ