Návrh stratégie značky

Pri tvorbe stratégie značky sme vychádzali z kľúčových faktorov, ktoré značku Bubblemania definujú, predstavujú jej hlavné charakteristiky a konkurenčné výhody. V úvode spolupráce sme preto absolvovali viaceré workshopy so stakeholdermi, aby sme získali čo možno najplastickejší pohľad na to, čo značka Bubblemania predstavuje a kam by sme ju v mysliach publika chceli dostať.

Tvoba vízie, misie, poslania a hodnôt

Na základe workshopov a následnej analýzy dát sa nám podarilo odhaliť slabé a silné stránky značky, hlavné konkurenčné výhody, ale aj vnímaný a želaný pozicioning. Zo získaných zdrojov vyplynulo, že značka Bubblemania má oslovovať najmä mladšie publikum a apelovať na prirodzenú hravosť, zábavu a pocit slobody.

Zároveň chce neustále rozširovať portfólio svojich produktov a penetrovať nielen zahraničné trhy, ale aj nové segmenty. Chce byť vnímaná ako akceptovaný hráč na trhu s jasne rozpoznateľným brandom, okolo ktorého sa sústredí cielene budovaná komunita mladých ľudí. Vychádzajúc z týchto zistení sme sformulovali víziu, misiu, poslanie a hodnoty značky Bubblemania, ktoré ju budú dlhodobo definovať a zabezpečovať jej konzistentné strategické smerovanie.

Brand idea, ktorá má hĺbku aj vtip

Vytvorili sme kreatívny koncept komunikácie, ktorý novú stratégiu značky Bubblemania uvedie do života. Naším cieľom bolo vymyslieť ideu, ktorá u cieľovej skupiny zaženie často prítomný pocit nudy, podnieti k hravosti a naplní ich prirodzenú túžbu byť za každých okolností cool.

Hero produkt – bublinkový čaj s tapiokovými guľôčkami rôznych príchutí – sme preto postavili do roviny nekompromisného zabijaka nudy. Ten vyzýva k jasnej akcii „sippin´& poppin”, teda k vychutnaniu si obľúbeného „praskajúceho” nápoja. Využitý slang nám umožnil prihovoriť sa cieľovej skupine mladých autentickejšie, čím sme zabezpečili vyššiu mieru akceptácie kreatívy.

Logo a identita, ktoré kričia radosťou

Navrhnutú ideu sme zhmotnili do podoby jasne odčitateľnej vizuálnej identity, ktorá bude pre zoomerov ihneď rozpoznateľná. Logo sme skoncipovali na báze výraznej typografie. Zvolili sme kombináciu fontov Clash Grotesk a Clash Display, ktoré spolu vytvárajú príjemnú, a zároveň hravú symbiózu. Dopĺňa ho dynamický symbol zložený z monogramu písmen B a M, ktorý sa zmestí aj na najmenšiu ikonku najnovších smartwatchov.

Zabezpečiť dobrú čitateľnosť a variabilitu typografie v rámci komunikácie značky nám pomáhajú sekundárne fonty Manrope a Arial. Vizuálnu konzistentnosť sme dosiahli aj vybranou farebnou paletou, ktorej dominujú odtiene svetlej a tmavej fialovej, žiarivej zelenej a tyrkysovej. Potrebnú dynamiku sme docielili využitím efektného gradientu.

Fresh vizuál prítomný všade

Na billboardoch pri zastávkach, citylightoch v nákupákoch, aj na rampách v skateparku. Bubblemania vyzerá dobre všade tam, kde mladí zabíjajú nudu. Jej fresh farby a hravá typografia zaujmú všetkých, čo potrebujú nakopnúť a povzbudiť.

Trendy merch, ktorý nenudí

Bubblemania je lifestyle. A ten chceme do života mladých dostať aj cez atraktívny merch. Trendy tričká, mikiny, čiapky, ponožky, nálepky, poháre či praktické gumáky na letné festivaly predstavujú „must-have starterpack” každého, kto nemá rád nudu a túži si užívať každý okamih svojej nespútanej mladosti a slobody.

Socials, ktoré ti spravia deň

Zabiť nudu nekonečným scrollovaním Tik-Toku a Instagramu je každodennou realitou dnešnej generácie. Pri redizajne Bubblemanie sme preto nemohli zabudnúť ani na jej vzhľad na všetkých social platformách. Hravá typografia, šialené farby a štýlové nálepky tak dominujú nielen fyzickému priestoru, ale rozveseľujú aj teenagerské online svety.

Štýlový dizajn obalov

Súčasťou návrhu novej vizuality je aj dizajn etikiet a obalov pre produkty. Abstraktné tvary doplnené o custom ikony a fotografie ponúkajú značke dostatočnú variabilitu aj pri tvorbe nových produktov, s ktorými Bubblemania počíta pri rozširovaní svojho portfólia.

Stretnime sa
k vašej značke