Nové, odvážne logo

Nové logo vypúšťa pôvodný figurálny charakter postavy tvorený monogramom FS a nachádza nový význam v štylizovanom priečnom ťahu písmena “A”, ktorého tvar odkazuje na myšlienku úsmevu a pozitivity, ktoré chce Fitshaker aj naďalej prinášať do života žien.

Známe farby v novom šate

Vizuálny jazyk z pohľadu farebnosti nadväzuje na používanú farebnú paletu, ktorú sme pre zvýšenie dizajnovej variability doplnili ďalšou dominantnou farbou. Základnú farebnosť značky tak po novom tvorí unikátna kombinácia oranžovej a fialovej v rôznych odtieňoch, ktoré reprezentujú energickosť, kreativitu a chuť napredovať.

Základnú farebnú paletu sme navyše rozšírili aj o špecifické farby, ktoré symbolizujú populárne Fitshaker výzvy. Podarilo sa nám tak uľahčiť orientáciu používateľa a jednotlivé výzvy od seba okamžite vizuálne odlíšiť.

Funkčná a zjednotená typografia

Výrazné zmeny nastali aj v typografii. Pôvodne veľké množstvo používaných skriptových a sans-serifových fontov sme totiž zjednotili a vsadili na jediný základný font Chillax používaný v celej vizuálnej komunikácii značky. Ten je doplnený o štýlové doodle línie, ktoré spolu so širokou paletou rezov zvyšujú variabilitu použitia typografického štýlu. Alternatívnym fontom je Century Gothic, ktorý vďaka skvelej dostupnosti umožňuje flexibilnejšiu prácu s typografiou.

Geometria a línie ako základ vizuality

Kostrou novej vizuálnej identity sú geometrické tvary, ktorých špecifické použitie, farebné kontrasty a kombinovanie s fotografiami či ilustráciami dodávajú značke unikátny charakter. Spolu s na mieru pripravenými doodles, ktorých úlohou je rozšíriť možnosti identity a zdôrazniť emóciu, pohyb, či navigovať používateľa vo vizuále, tvoria neodmysliteľnú časť vizuálnych výstupov značky a ponúkajú maximálne flexibilnú prácu so značkou naprieč všetkými komunikačnými platformami.

Na mieru pripravený ikonset

Jednou z najobsiahlejších častí novej vizuálnej identity je návrh širokej škály ikonografie. Viac než 80 symbolov roztriedených do rôznych tematických kategórií podčiarkuje nový vizuálny jazyk značky a určuje jeho nadčasový charakter. Úlohou ikon je nielen zatraktívniť a zjednotiť komunikáciu, ale aj napomôcť v rýchlejšej obsahovej orientácii publika.

Autorské ilustrácie
s osobitým charakterom

Súčasťou vizuálneho jazyka sú popri ikonách aj autorské ilustrácie, ktoré umožňujú flexibilne zobraziť požadované cviky, prostredie či situácie bez nutnosti zložitej foto-produkcie. 2D objekty odrážajúce koloratúru a vizuálny štýl značky sme v špecifických častiach doplnili líniami pre zvýraznenie hĺbky ilustrácií, vďaka čomu získali potrebný objem a dynamiku.

Okamžite odčítateľná kompozícia
skrytá v detailoch

Šírku novej identity prezentuje aj jej uplatnenie v statických formátoch. Rozsiahle publikum Fitshakera tak svoju obľúbenú značku po novom spozná aj v printových inzerciách, online banneroch či vo väčších formátoch. Jednoduché princípy kompozície, konzistentná typografia a známa farebnosť totiž okamžite zaujmú a navedú oči i akciu publika požadovaným smerom.

Dynamické video prvky

Fitshaker je online fitko postavené najmä na hodnotnom video obsahu. Novú vizuálnu identitu sme preto preniesli zo statických formátov aj do dynamických video prvkov. Zmenou prešlo prakticky všetko od úvodných obrazoviek, cez predely, časovače, menovky či informačné kartičky až po záverečné packshoty. Nový vizuálny štýl tak môžu fanynky Fitshakera spoznať v jeho plnej funkčnosti i kráse nielen v mobilnej aplikácii a na obrazovkách počítačov, ale aj praktickej televíznej appke či vo videách na YouTube.

Sociálne siete s vizuálnym updatom

Ak niečo robí zo značky Fitshaker skutočný lovebrand, potom sú to starostlivo spravované sociálne siete! Vtipné, náučné a vždy trefné príspevky udržujú komunitu aktívnu a dokážu motivať k cvičeniu skutočne každého. V procese redizajnu sme sa preto popasovali aj s ich vizuálnym updatom. Nový štýl sa tak preniesol do každodennej komunikácie, ktorá preverila nielen jeho variabilitu a koncepčnosť, ale aj jednoduchú prácu v réžii klienta.

Štýlový merch aj praktické vychytávky

Súčasťou rebrandingu a návrhu novej vizuálnej identity bolo aj vytvorenie štýlového merchu. Nová identita značky sa tak priblížila svojmu publiku prívetivou a mimoriadne obľúbenou formou, a to v podobe rôznych predmetov od mikín a legín až po cvičebné pomôcky v podobe podložiek, diskov či expanderov.

Obalový dizajn na roky dopredu

Novú vizualitu sme pretavili aj do podoby atraktívnych produktových obalov. Pre Fitshaker sme navrhli dlhodobo udržateľný obalový dizajn, ktorý je aplikovateľný na rôzne typy balení, ale aj na množstvo príchutí, farieb či veľkostí. Produkty Fitshaker tak získali pútavý moderný vzhľad, ktorý je okamžite odlíšiteľný od konkurencie a funkčne zjednocuje pôvodne nekoncepčné produktové portfólio.

Obľúbené výzvy
s flexibilným dizajnom

Významnou zmenou prešli aj logá výziev, ktoré sme zmenili na atraktívne „badge“ s omnoho jednoduchším a variabilnejším použitím. Vhodne tak dopĺňajú nielen klasické vizuály s fotografiami, ale aj ilustrácie či hravé príspevky na sociálnych sieťach. Každý z navrhnutých badgeov využíva špecifickú farebnosť a ikonu, vďaka čomu môže Fitshaker v budúcnosti svoje portfólio výziev flexibilne rozširovať.

Funkčná a atraktívna landing page

Prácu s novou identitou sme si však nevyskúšali len v prostredí statických formátov, videí a sociálnych sietí. Skúškou prešla aj z pohľadu webového dizajnu. Pre historicky prvú plavkovú výzvu v novom šate sme totiž navrhli aj atraktívnu landing page, kde sa naplno prejavila všestrannosť navrhnutého riešenia.

Stretnime sa
k vašej značke