Employer branding LEDVANCE
Spoločnosť LEDVANCE, svetový líder v oblasti inovatívneho LED osvetlenia, nás požiadala o prípravu komunikačného konceptu značky zamestnávateľa.
LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti inovatívnej osvetľovacej techniky, ktorá vznikla odčlenením z firmy OSRAM. Celosvetovo zamestnáva približne 10 000 zamestnancov a pôsobí vo viac ako 70 krajinách. Na Slovensku sídli v Nitre, kde buduje globálne centrum zdieľaných služieb – LEDVANCE Business Services.
Moderný komunikačný koncept
Keď spoločnosť LEDVANCE oficiálne dorazila na slovenský trh, spontánna znalosť značky zamestnávateľa v regióne prakticky neexistovala. Keďže bola v regióne nová, a pre zabezpečenie dlhodobej starostlivosti o svojich klientov potrebovala získať rozsiahly tím v relatívne krátkom čase, požiadala nás o spoluprácu v oblasti employer brandingu – budovania značky zamestnávateľa.
Spoločnosť mala globálne zadefinované EVP (Employee Value Proposition), ktoré sme upravili a adaptovali na špecifiká slovenského trhu. Vytvorili sme sériu atraktívnych vizuálov s pútavými sloganmi cielenými na mladých, viacjazyčných kandidátov, zaistili štart komunikácie na sociálnych sieťach a dlhodobo podporujeme aj iné offline aktivity značky. Výsledok na seba nenechal dlho čakať a kombinácia modernej komunikácie s autentickým prístupom a startupovou kultúrou, nezvyčajnou pre korporácie, si značka LEDVANCE rýchlo získala pozornosť okolia a zaradila sa medzi najatraktívnejších zamestnávateľov v Nitre.
Foto produkcia zamestnancov
a priestorov značky
Autentický prejav značky sa nedá dosiahnuť bez ľudí, ktorí ju reprezentujú. Zamestnancov LEDVANCE sme preto nafotili priamo v prostredí kancelárií a poriadne sme sa pri produkcii zabavili. Okrem portrétov pre účely výrokov na kariérnu webstránku sme nafotili aj sériu prirodzených fotografií pri práci či atraktívne priestory novej relax zóny.
Atraktívny dizajn aj mimo
digitálneho prostredia
Značka LEDVANCE razí cestu osobného kontaktu so svojimi potenciálnymi zamestnancami. Ľudia z firmy sa preto vždy radi stretnú s ambicióznymi študentami, odovzdajú informácie zanietencom na pracovných veľtrhoch a vyrozprávajú príbeh nielen v online prostredí, ale aj cez atraktívnu brožúru. Pre lídra v inovatívnom osveltení sme ich v súvislosti s ich employer brandom pripravili hneď niekoľko. Jasne sme odkomunikovali zoznam voľných pracovných pozícií, firemné benefity, aj to v čom je značka zamestnávateľa unikátna.
Aktívna komunikácia
na sociálnych sieťach
Hlavným cieľom komunikácie značky LEDVANCE na sociálnych sieťach je udržiavať pravidelný a aktívny kontakt s existujúcimi i potenciálnymi zamestnancami. Aj preto sa o ne príkladne staráme už viac ako tri roky. Aby sme vrámci employer brandingových aktivít značke zaistili dlhodobo vysokú mieru interakcie a pozitívnu spätnú väzbu, vytvárame obsah, ktorý je atraktívny, informačne bohatý a vyzývajúci k akcii.
Pútavá kariérna webstránka
plná informácií
Pri hľadaní práce je dôležité ľahko a rýchlo vyhľadať všetky potrebné informácie o spoločnosti, pracovnej ponuke aj kariérnych benefitoch. Pre kandidátov je navyše prirodzene zaujímavé, ak majú možnosť zoznámiť sa s prostredím a zamestnancami ešte pred pohovorom. Kariérnu webstránku LEDVANCE na Slovensku sme preto obohatili aj o autentické citáty zamestnancov a novinky z diania vo firme.