Let me vape, easy
MYPODS je jedným z najväčších hráčov na európskom trhu s jednorazovými elektronickými cigaretami. V čase rýchleho rastu sa značka rozhodla osviežiť stratégiu, identitu i komunikáciu a upevniť svoju pozíciu na výrazne saturovanom trhu.
S víziou byť dlhodobým lídrom v odvetví nás MYPODS oslovil s požiadavkou na prípravu stratégie a komplexný redizajn značky. Cieľ bol jasný a ambiciózny - navrhnúť brand ideu a vytvoriť atraktívnu identitu, ktorá by rezonovala s existujúcimi zákazníkmi, ale aj oslovila nové publikum v príprave na masívnu expanziu značky do ďalších európskych krajín.
Symbol optimizmu, kreativity a ľahkosti
S cieľom transformovať MYPODS na symbol optimizmu, uvoľnenia a kreativity sme na začiatku spolupráce jasne identifikovali jej podstatu a analyzovali aktuálny stav. Po hĺbkových rozhovoroch a workhopoch so zakladateľmi značky sme pristúpili k tvorbe novej stratégie, brand idey a následne i k návrhu komplexnej brand identity, ktorá bude dlhodobo reprezentovať značku a podporovať ju v odvážnej expanzii do celej Európy.
Jasná stratégia a odvážnejší dizajn
Spolupráca so značkou MYPODS však nebola len o tom priniesť nové logo, farby a typografiu. Našim spoločným cieľom bolo vytvoriť priestor, kde sa zákazníci cítia ľahko, uvoľnene a značka ich povzbudzuje k preskúmaniu rozmanitej škály chutí a vôní. Nová stratégia pre značku priniesla živší, odvážnejší MYPODS, ktorý kladie dôraz na jednoduchosť používania a dostupnosť produktu. Neprehliadnuteľný symbol úsmevu v písmene „Y“, odkazuje na pocit radosti, ľahkosti, pôžitku a tiež záväzku značky prinášať pocit uvoľnenia svojim zákazníkom.
Nová kapitola MYPODS
Komplexným rebrandingom, definovaním novej brand idey a identity otvoril MYPODS novú kapitolu s víziou rozsiahlej expanzie, ale tiež stanovil nový štandard v odvetví vapingu pre dizajn, zapojenie zákazníkov aj celkový používateľský zážitok.