Symbol optimizmu, kreativity a ľahkosti

S cieľom transformovať MYPODS na symbol optimizmu, uvoľnenia a kreativity sme na začiatku spolupráce jasne identifikovali jej podstatu a analyzovali aktuálny stav. Po hĺbkových rozhovoroch a workhopoch so zakladateľmi značky sme pristúpili k tvorbe novej stratégie, brand idey a následne i k návrhu komplexnej brand identity, ktorá bude dlhodobo reprezentovať značku a podporovať ju v odvážnej expanzii do celej Európy.

Jasná stratégia a odvážnejší dizajn

Spolupráca so značkou MYPODS však nebola len o tom priniesť nové logo, farby a typografiu. Našim spoločným cieľom bolo vytvoriť priestor, kde sa zákazníci cítia ľahko, uvoľnene a značka ich povzbudzuje k preskúmaniu rozmanitej škály chutí a vôní. Nová stratégia pre značku priniesla živší, odvážnejší MYPODS, ktorý kladie dôraz na jednoduchosť používania a dostupnosť produktu. Neprehliadnuteľný symbol úsmevu v písmene „Y“, odkazuje na pocit radosti, ľahkosti, pôžitku a tiež záväzku značky prinášať pocit uvoľnenia svojim zákazníkom.

Nová kapitola MYPODS

Komplexným rebrandingom, definovaním novej brand idey a identity otvoril MYPODS novú kapitolu s víziou rozsiahlej expanzie, ale tiež stanovil nový štandard v odvetví vapingu pre dizajn, zapojenie zákazníkov aj celkový používateľský zážitok.

Stretnime sa
k vašej značke