Otvorení novej perspektíve
Pre IPROM, slovenskú investičnú skupinu, sme zadefinovali stratégiu značky, navrhli atraktívnu brand ideu spolu s novou vizuálnou identitou a zastrešili kompletný dizajn a development webstránky.
IPROM pôsobí v oblasti developmentu a investičného projektového manažmentu. Stojí za obchodnými spoločnosťami BEPRIM, TESING a canguru, a je tvárou úspešných developerských projektov ako JAVORKA, PINIA či nový rezidečný projekt ZICHER.
V jednote je väčšia sila
Po rokoch fungovania v roli troch samostatných spoločností sa ich zakladatelia rozhodli pre výraznú zmenu. Spojili svoje skúsenosti, stabilné kapitálové zázemie, dokonalé znalosti regiónu a vysoké ambície prinášať svetové riešenia na domáci trh. Tieto atribúty zhrnuli pod značku IRPOM, ktorá je výsledkom úsilia a jednotnej filozofie ľudí milujúcich svoju prácu. Ľudí, ktorí majú otvorené oči i myseľ a do jadra uvažovania stavajú potreby zákazníkov. S túžbou po jednote prišla aj potreba jasnej stratégie a atraktívnej identity. Práve tieto podnety nás priviedli k prvej spolupráci.
Všetko je len vec perspektívy
Postojmi svetoví, srdcom doma. Hľadieť na príležitosti sa dá rôznym spôsobom a prístup značky IPROM rozhodne nepatrí k tým konvenčným. S novým pohľadom a unikátnou perspektívou sme tak pristúpili nielen k návrhu stratégie, ale aj tvorbe brand idei. Po realizácii discovery workshopu nás totiž práve nová perspektíva sprevádzala naprieč celým procesom spolupráce. Umožnila nám vymedziť víziu, misiu, poslanie aj tone of voice a pomohla nám nastaviť základné predpoklady pre úspešné fungovanie IPROMu na domácom trhu.
Zrelosť, progresivita a odvaha
IPROM je budovaný na ľuďoch, ktorí veria, že ambiciózne projekty sa dajú realizovať aj doma na Slovensku, nielen v zahraničí. Aj preto je značka postavená na otvorenosti, precíznosti, férovom prístupe a integrácii svetových riešení do slovenských regiónov.
Tieto hodnoty a myšlienku perspektívy sme však chceli vyjadriť nielen brand ideou a stratégiou, ale aj pútavým dizajnom. Od začiatku sme mali jasný cieľ. Vybočiť z vizuálneho chaosu, ktorému všetci denne čelíme a priniesť nový pohľad na vec.
Vytvorili sme dizajn s dokonalou harmóniou. Je odrazom tlmených farieb, príjemnej typografie a unikátneho patternu inšpirovaného lentikulárnym flipom. Základ tvorí minimalistické typografické logo, ktoré reflektuje modernosť a inovatívnosť značky, čím jasne signalizuje jej nový pozicioning.
V harmónii estetiky a funkčnosti
Implementácia identity v online i offline prostredí sa dotkla všetkých aspektov vizuálnej komunikácie značky. Podľa jasne stanovených princípov v dizajn manuáli sme pre IPROM navrhli branding sociálnych sietí, templaty digitálnych výstupov, newslettrov aj e-mailov.
Pri príprave reklamných predmetov sme dbali aj na tie najmenšie detaily. Vizitky, reklamné zásteny, hlavičkové listy či zakladače na dokumenty využívajú integrovaný prístup aplikovaný naprieč všetkými touchpointami. Každá interakcia so značkou IPROM je tak nielen príjemná na pohľad, ale i konzistentná v čase.
Dôvtip a elegancia
Zápal a nadšenie pre unikátne developerské projekty sme zachytili v prostredí novej webstránky, ktorá využíva výrazný branding, odvážnu typografiu a príjemné fotografie. Web disponuje plynulými animáciami a nenápadnými interakčnými prvkami, ktoré citlivo podporujú prístup značky a zároveň do celého riešenia vnášajú dôvtip a eleganciu. Novú podobu webstránky sme formovali v niekoľkých etapách, počnúc návrhom wireframov cez dizajn až po samotné programovanie.
Aktivácia založená na entuziazme
Po príprave stratégie identity a webstránky sme sa pustili aj do plánovania a exekúcie launchovej komunikácie. Tá bude v ďalších obdobiach zahŕňať komunikáciu na sociálnych sieťach a PR aktivity, ktoré sú zásadné pre úspešný launch novovybudovanej značky so silnejším pozicioningom na trhu.