Pomáhame hľadať možné odpovede

Primárnym cieľom komunikácie značky Unilabs Online je prezentovať ju ako profesionála v poskytovaní laboratórnych testov z krvi, ktoré ľuďom pomáhajú hľadať možné odpovede na otázky ich zdravia a funkčných procesov v organizme. Komunikáciu preto smerujeme tak, aby o značke permanentne zvyšovala povedomie, budovala jej fanúšikovskú základňu a relevantnú komunitu, no súčasne priamo vyzývala k nákupu konkrétnych krvných testov (formou objednania sa na vybrané odberové miesto).

Zdravie máte v krvi

Komunikačnú stratégiu sme postavili na ideovej streche “zdravie máte v krvi”, ktorá komunikáciu trefným spôsobom zjednocuje a udržiava celistvou. Súčasne sme zadefinovali aj vizuálny jazyk, ktorý je z príspevkov na sociálnych sieťach jasne odčítateľný a odlíšiteľný od konkurencie, dostatočne variabilný v rámci rozlíšenia rôznych komunikačných tém a žánrov a, v neposlednom rade, zvýši aj pútavosť a vizuálnu atraktivitu profilu.

Tvorba hodnotného obsahu

Keďže značka Unilabs Online pôsobí v segmente zdravotníctva, jej komunikácia musí spĺňať prísne medicínske a právne kritériá. Napriek tomu však chceme publiku prinášať inšpiratívny, edukatívny, ale i zábavný obsah. Diverzifikácia obsahu je z hľadiska dlhodobého horizontu komunikácie veľmi dôležitá, pretože fanúšikov udržuje angažovaných, eliminuje dojem monotematickosti a zabraňuje pocitu nudy. Využívame pritom pestrú paletu formátov od single images, cez carousely, až po krátke videá a reelsy. Značku Unilabs Online staviame do role sprievodcu a pomocníka, ktorý je ľuďom vždy nablízku, v akejkoľvek životnej situácii či výzve je pripravený pomôcť a poradiť ohľadom funkcie ľudského organizmu.

Rebranding a adaptácia komunikácie

Krátko po začatí spolupráce a vyprodukovaní prvých príspevkov však spoločnosť Unilabs Online prešla rebrandingom a strategicky nadviazala na komunikáciu materskej spoločnosti.

Tomuto kroku sa musela, samozrejme, prispôsobiť aj naša tvorba obsahu na sociálnych sieťach, ktorú sme adaptovali na potreby globálne nastavených guidelines. Rebranding so sebou, okrem iného, priniesol aj novú vizuálnu identitu, ktorá komunikácii značky Unilabs Online dodala úplne nový rukopis.

Zaujíma vás téma rebrandingu? Odhalíme vám 5 krokov, ako postupovať pri rebrandingu značky.

Influenceri dnes nesmú chýbať

Pri výbere influencerov sme zohľadňovali viaceré kritériá: relevantnosť v rámci komunikačných tém, počet sledovateľov aj mieru dosahu. Zvažovali sme aj výber medzi mikro a makroinfluencermi. Kým makroinfluenceri budujú povedomie o význame prevencie a včasnej diagnostike, mikroinfluencerom publikum viac dôveruje, čo pomáha značke zvyšovať predaje i ROI (návratnosť investícií). Úspešnú spoluprácu sme v rámci rôznych tém nadviazali s viacerými zvučnými menami: Sajfa, Marek Fašiang, Števo Martinovič, doktor.michal a Jojo Porubský, Adriana Poláková, Zuzana Vačková a Sarah Arató.

Výsledky spolupráce

Od začiatku spolupráce, tj. od apríla 2023, sa nám podarilo zvýšiť počet fanúšikov na Facebooku o 18 % a počet followerov na Instagrame dokonca až o 23 %. Takisto došlo aj k nárastu interakcií fanúšikov v celkovom meradle až o 16 %. Populárny formát reels, ktorý v našich mesačných redakčných kalendároch nesmie chýbať, zaznamenal na Instagrame celkovo až 207 271 zhliadnutí. V rámci trafficu, teda návštevy webovej stránky Unilabs Online priamo z prekliku príspevku na sociálnej sieti, evidujeme 10,50 % podiel (z celkovej návštevnosti).

Máte aj vy záujem o profesionálnu tvorbu a správu sociálnych sietí? Neváhajte nás kontaktovať, radi pomôžeme aj vašej značke.

Stretnime sa
k vašej značke