Deťom len to najlepšie

Značka sa produktovým radom Dobrotkovo rozhodla osloviť špecifickú cieľovú skupinu – detského spotrebiteľa. Na pulty predajní preto prináša vákuovo balenú hydinovú šunku a hydinové párky, ktoré spĺňajú najvyššie štandardy kvality (obsahujú vysoký podiel mäsa, sú bez lepku a bez alergénov) a svojím charakterom sú vhodné práve pre deti.

Nový produktový rad Dobrotkovo zároveň plne koreluje s poslaním značky HYZA, a to prispievať k zdravšiemu a spokojnejšiemu životu ľudí naprieč generáciami.

HYZA Dobrotkovo banner

Kde bolo, tam bolo…

Východiskom idey sa stal predpoklad, že detský svet je plný farieb, hier a nekonečnej fantázie. Vytvorili sme preto dve rozprávkové postavičky, s ktorými sa budú môcť deti stotožniť – chlapčeka Radka, ktorý rád papá a dievčatko Dorotku, ktoré má rado dobrotky. Ako všetky deti, aj Radko a Dorotka sa radi hrajú, zároveň sa učia rozlišovať medzi dobrom a zlom, a konať dobré skutky. Spokojne sa však hrajú len vtedy, keď nie sú hladné a majú dostatok energie.

Keď deti prepadne hlad, hru a dobré skutky razom preruší škvŕkanie v brušku. Tento fakt sme v príbehu využili na zdramatizovanie deja a vytvorili tak zápornú, no milú postavičku – draka Škvrkonoša, ktorý personifikuje detský hlad. Draka (detský hlad) však vždy hravo zaženú detské šunky a párky HYZA. Aj tým sme vymysleli milé charaktery a tak sa zrodil udatný šunkoodenec Roland a smelí párkonosiči Párajkovia. Deti, posilnené detskými dobrotkami z Dobrej adresy, majú opäť dostatok energie, a to nielen na hru, ale aj na konanie dobrých skutkov. Práve tento rozmer povyšuje produkt na úplne inú úroveň a v mysliach recipientov ho premieňa na niečo výnimočné. Na produkt, ktorý nielen zasýti, ale prináša so sebou aj hravý a edukatívny element.

Dobrotky z dobrej adresy

Názov produktového radu Dobrotkovo cielene prepája nielen dobré jedlo a krajinu, v ktorej sa konajú dobré skutky, ale i tagline značky HYZA – Kurča z dobrej adresy.

Príbeh Dobrotkova sme preniesli aj na obaly produktov. Využili sme hravosť farieb, ktoré vychádzajú z dizajn manuálu značky HYZA a doplnením animovaných postavičiek produkty razom získali detsky pútavý charakter.

Aby sa deti dobre hrali

Postavičky príbehu Dobrotkovo však nezostali len na dizajne obalov. Svoje využitie našli aj v hravom merchi. Radko, Dorotka, šunkoodenec Roland, párkonosiči aj drak Škvrkonoš získali podobu milých plyšových hračiek, o ktoré je možné zabojovať v spotrebiteľskej súťaži. Okrem plyšových hračiek sa stali súčasťou merchu aj maňušky, tematické pexeso, detské ponožky či tričká s motívom postavičiek z Dobrotkova.

Videospot plný fantázie

Príbehu sme vdýchli život aj v podobe pútavého TV spotu, ktorý diváka prenesie do sveta detskej fantázie a imaginácie. V spolupráci s produkčnou spoločnosťou Vrizzly sme vytvorili spot, ktorý rozpovedá príbeh dvoch hrajúcich sa súrodencov.

Celý príbeh získava na atraktivite najmä prepojením reálneho ľudského sveta so svetom animovaných postavičiek, ktoré sú tvorené detskou fantáziou. Týmto spôsobom sme docielili odkomunikovanie posolstva rečou, ktorej detský divák rozumie, upúta ho a získa si jeho pozornosť.

TV spot sme nasadili do ATL aj online prostredia. V rámci ATL si ich môžu diváci pozrieť na najsledovanejších televíznych kanáloch skupiny JOJ Group a Markíza, a to v čase, v ktorom je vysoký predpoklad oslovenia cieľového publika. V online prostredí pracujeme s dlhšou aj kratšou stopážou, ktorá umožňuje širší zásah cieľových skupín.

Dobrotkovo podporuje materské škôlky

Vzbudiť povedomie o novom produktovom rade sme sa rozhodli aj realizovaním atraktívnej spotrebiteľskej súťaže, ktorá trefne prepája ideu dobrých skutkov a miesta, kde sa deti dobre hrajú a kde im je jednoducho dobre. Súťaž sme preto zamerali na finančnú podporu materských škôlok, vďaka ktorej sa dobré škôlky budú môcť stať ešte lepšími! Rodičov, ale aj širokú verejnosť sme v prvej fáze kampane vyzvali na registráciu škôlok, v ktorej môžu vyhrať finančné odmeny v celkovej výške až 9 500€. Navyše sme prvých 200 registrovaných škôlok odmenili štartovacím balíčkom Dobrotkovo s vecnými cenami.

Súťaž rozdelená do dvoch fáz

Registračnú fázu sme odkomunikovali prostredníctvom detailne prepracovaného email marketingu a vhodne vybraným media mixom, ktorého súčasťou boli prvky natívného obsahu, displejové formáty, videospoty, ale aj aktivácia cieľovej skupiny prostredníctvom sociálnych sieti.

V druhej fáze súťažnej kampane bude verejnosť vyzvaná, aby hlasovala za dobrú škôlku a pomohla jej tak umiestniť sa na víťazné priečky. V záujme podpory predaja produktov značky HYZA sme hlasovanie podmienili nákupom produktov, ktorých etiketa obsahuje unikátny súťažný kód. Motiváciu verejnosti zapojiť sa do súťaže sme zabezpečili odmeňovaním hlasujúcich, pričom budeme na týždennej báze žrebovať až 101 výhercov vecných cien, utvorených z merchu Dobrotkovo. V závere súťaže sa zo všetkých hlaľsujúci vyžrebuje výherca hlavnej ceny, ktorou je 4 dňový all-inclusive pobyt pre celú rodinu v Grand hotel Permon**** spojený s návštevou zábavnej galérie trick-artu a optických ilúzií TrickLandia.

Dobré rady skúsených mamičiek

Súťažnú fázu sme takisto podporili setom online a offline banerov, citylightov, bilboardov, printovou i online inzerciou. Cieľom bolo čo najviac zapojiť a vtiahnuť do deja príbehu Dobrotkovo cieľové publikum, teda rodiny a mamičky s deťmi, ktoré navštevujú škôlky. Media mix preto doplnil aj obľúbený portál Modrý koník, na ktorom sme oslovili používateľky s ponukou testovania produktov Dobrotkovo. Priblížiť sa detskému spotrebiteľovi sme sa rozhodli aj inzerciou v najpopulárnejších detských časopisoch. Umiestnili sme do nich interaktívne prvky, pomocou ktorých si deti mohli postaviť svoju vlastnú krajinu Dobrotkovo priamo u seba doma.

Sociálne siete pre deti aj dospelých

Príbeh Dobrotkova sme preniesli aj na sociálne siete značky HYZA, ktoré dlhodobo spravujeme. Príspevky sme rozdelili na tematické žánre, ktoré plnia funkciu zábavného, inšpiratívneho, edukatívneho, a samozrejme i hardsell charakteru. Publikum tak hravou formou oboznamujeme s hlavnými benefitmi produktov, ktoré dopĺňame o milé a vtipné citáty šunkoodenca a párkonosičov, pričom ich kombinujeme s chutnými a vizuálne príťažlivými receptami určenými detským konzumentom. Nadviazali sme tiež spoluprácu s influencermi @dennik_nevyspatej_matky, @vinarovazena, @radost_je_volba a ďalšími, vďaka ktorým sme produkty, ich benefity, ako aj spotrebiteľskú súťaž ešte viac priblížili cieľovému publiku.

Z webstránky do rozprávky

Informačnú kotvu novej produktovej rady Dobrotkovo, ako aj aktivačnej spotrebiteľskej súťaže, predstavujú na mieru pripravené podstránky na známom webe hyza.sk. Návštevníci sa na nich podrobne oboznámia s celým príbehom z krajiny Dobrotkovo, objavia kompletné informácie o nových produktoch, registrácii škôlok do súťaže, ako aj všetko podstatné o celom priebehu súťaže. Na registračnej a súťažnej podstránke nechýba ani sekcia FAQ s najčastejšími otázkami spotrebiteľov, ktoré im uľahčia orientáciu v podmienkach súťaže, ako aj jej priebehu.

Stretnime sa
k vašej značke