HYZA objavuje Dobré adresy
„Slovensko je dobrá adresa. Objavujte ho spolu s nami.” V duchu tohto claimu sa niesla cross-platformová aktivačná kampaň prepojená na atraktívnu spotrebiteľskú súťaž, ktorú sme realizovali pre nášho dlhoročného partnera, značku HYZA.
Pri príležitosti 70. výročia sa značka HYZA rozhodla pristúpiť k významným krokom - formálne ukotviť svoje strategické vymedzenie a zrealizovať významný refresh vizuálneho jazyka i obalového dizajnu. S cieľom zvýšiť poznateľnosť značky a podporiť povedomie o garantovanom pôvode hydinových výrobkov HYZA, sme vytvorili aktivačnú kampaň so spotrebiteľskou súťažou pod názvom Dobré adresy.
![Koláž HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/2021/10/galton-hyza-dobre-adresy-kolaz.jpg)
Ciele podložené reálnymi dátami
Na základe realizovaných prieskumov sme zistili, že poznateľnosť značky HYZA rok od roka rastie, a že ju takmer polovica Slovákov považuje za najlepšiu na trhu. Avšak, až 40% spotrebiteľov, ktorí produkty značky HYZA nenakupujú, ju nepoznajú. Zvýšiť povedomie o značke sa preto stalo jedným z hlavných cieľov aktivačnej kampane. Ďalším cieľom, ktorý sme si spoločne s klientom zadefinovali, tak bolo opakovane zvyšovať zákaznícke preferencie. Tretí, nemenej podstatný cieľ, predstavoval snahu odkomunikovať publiku nový dizajn produktového portfólia.
![Vizuál HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/2021/10/galton-hyza-dobre-adresy-vizual.jpg)
Úprimná komunikácia z dobrej adresy
Dosiahnuť stanovené ciele sme sa rozhodli cielenou komunikáciou, v rámci ktorej sme sa zamerali na prienik očakávaní zákazníkov a silných stránok značky. Podrobnou analýzou sme zistili, že zákazníci očakávajú najmä kvalitu, bezpečnosť a spoľahlivosť produktu, ktorá je komunikovaná transparentne a úprimne. Claim „Úprimné kurča z dobrej adresy” je jasnou deklaráciou toho, že značka HYZA dokáže zákaznícke očakávania spoľahlivo naplniť.
Kampaň Dobré adresy tak výborne prepája myšlienku kvality produktov značky HYZA, ktoré sú vyrobené z kuracieho mäsa garantovaného pôvodu, s odkazom na dobré adresy Slovenska, ktoré stojí za to objavovať. Súčasťou kampane sa tak stala cestovateľská výzva a súťaž o hodnotné vecné ceny, ktoré sú prepojené s prežitím nových cestovateľských dobrodružstiev.
![Citylighty HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/fly-images/13738/galton-hyza-dobre-adresy-citylight-2-1240x9999.jpg)
![Citylight HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/fly-images/13736/galton-hyza-dobre-adresy-citylight-1-1240x9999.jpg)
Súťaž s podporou predaja
Spotrebiteľská súťaž o hodnotné týždenné výhry a hlavnú cenu – osobný automobil KIA Niro Hybrid sa stala kľúčovou súčasťou kampane. Spotrebitelia o ne mohli zabojovať registráciou súťažných kódov z nových obalov produktov, čím sme kampaň jednoznačne prepojili s reálnou zákazníckou skúsenosťou. Zároveň sme naplnili jeden z našich stanovených cieľov – podporiť predaj obľúbených HYZA produktov v novom atraktívnom obale.
V kampani sme využili synergický efekt komunikácie na sociálnych sieťach, obsahového marketingu, programatického nákupu a reklamy na kanáloch Google a YouTube.
![Fľaše HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/fly-images/13728/galton-hyza-dobre-adresy-flase-1240x9999.jpg)
![Ponožky HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/fly-images/13730/galton-hyza-dobre-adresy-ponozka-1240x9999.jpg)
![Pexeso HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/fly-images/13732/galton-hyza-dobre-adresy-pexeso-1240x9999.jpg)
![Carousel HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/2021/10/galton-hyza-dobre-adresy-carousel.jpg)
Na sociálnych sieťach Cestuj za menej
Komunikácia na sociálnych sieťach prebiehala formou pravidelných interakčných príspevkov, v rámci ktorých sme publiku predstavovali vybrané turisticky atraktívne destinácie Slovenska a motivovali ich k zapojeniu sa do súťaže o hodnotné ceny. Podstatnú časť komunikácie tvoril aj Influencer marketing – v rámci kampane sme nadviazali spoluprácu s populárnou dvojicou travel influencerov „Cestuj za menej”, ktorí počas šiestich týždňov predstavovali publiku dobré adresy na Slovensku i produkty HYZA a vhodne tak dopĺňali nastavený marketingový mix.
![Posty spolupráce influencerov HYZA Dobré adresy](https://galton.sk/wp-content/uploads/2021/10/galton-hyza-dobre-adresy-spolupraca.jpg)
Dobré adresy na dobrých online adresách
V rámci kampane sme pripravili aj sériu PR a natívnych článkov umiestnených do relevantných online médií, ktoré majú potenciál osloviť vybrané cieľové skupiny. Prostredníctvom content marketingu sme prispôsobili obsah tak, aby bol zaujímavý pre vybrané cieľové skupiny a oslovil čitateľov, ktorí majú radi zábavu, cestovanie, a ktorým záleží na kvalite a pôvode potravín. Samozrejmou súčasťou komunikácie bolo i vytvorenie atraktívnej podstránky na existujúcom webe značky HYZA, ako aj branding vybraných online portálov.
Dobré adresy s dobrými výsledkami
Kampaň prebiehala necelé dva mesiace v online i offline prostredí, pričom priniesla zaujímavé výsledky: